Андрюха, я канешно не правовик, но по твоей ссылке указанно:
строк служби - календарний строк  використання  продукції 
за  призначенням,  починаючи від введення в обіг чи після ремонту, 
протягом якого 
виробник (виконавець) гарантує її безпеку  та  несе 
відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини; 
У разі  виявлення  протягом встановленого гарантійного строку 
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, 
виконавця),    або    фальсифікації   товару,   підтверджених   за 
необхідності висновком  експертизи,  споживач,  в  порядку  та   у 
строки,  що  встановлені законодавством і на підставі обов'язкових 
для сторін правил чи договору, 
має право за своїм вибором вимагати 
від продавця або виробника: 
1) розірвання  договору  та  повернення  сплаченої  за  товар 
грошової суми; 
2) вимагати  заміни  товару  на  такий  же   товар   або   на 
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
істотний недолік - недолік,  який  
робить  неможливим  чи 
недопустимим  використання  товару  відповідно  до  його цільового 
призначення,  виник з вини виробника (продавця,  виконавця), після 
його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин 
і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак: 
а) 
він взагалі не може бути усунутий; 
б) його  усунення  потребує  понад  чотирнадцять  календарних 
днів; 
в) 
він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;
 
