Проблему бачу в загальному балансі звука і кривих руках гітариста. Енді вже колись писав про баланс звука на репетиції, тому я в дечому, мабуть, його процитую.
Беремо барабанщика і садовимо грати. Потім переходимо до наступного музиканта, який часами може загадити мікс дуже жорстко. Я про басиста
Ця братія доволі часто схильна думати, що серединисто-верхастий бас це круто, треба щоб його "було чути". Це, як мені видається, підхід неправильний, адже в такому разі бас-гітара почне лізти в частоти гітари. Завдання правильного мікса на репетиції - розвести в частотному діапазоні інструменти. Неправильна підбірка частот бас-гітари створить великі проблеми всім. робимо бас низьким і соковитим, але без гудіння й "пердіння". Зробили? Чудесно, а тепер скручуємо йому звук вдвічі
Не забуваємо про те, що бас-гітара на те й так називається, що має зайняти низькочастотний діапазон, а низькі частоти ми маємо не те щоб чути, а відчувати скелетом. Отже, наш барабанщик грає собі, басист теж грає. переходимо до гітари. Відкорегувавши бажані частоти, скручуємо гітариста вдвічі
От у нас вже є мінімальний мікс. Дивимося, як воно. Гітарист кричить, що його не чути? Не піддаємося на провокацію, а кажемо, що гітара не має
все собою накривати, як він того може хотіти, вона має читатися в міксі. Різниця ж є, правда? Теж саме стосується й бас-гітари, вона не має випирати. Якщо все зроблено правильно, то залишиться лише внести певні правки в мікс, десь підкорегувати частоти, десь прибрати/додати трохи гучності. Також варто не забувати слова Річі Блекмора про "play hard". Якщо басист/гітарист не може нормально смикнути струну, то ніякий підсилювач, рівень ґейну і гучності не допоможе. Якщо не змусити інструмент інтонувати правильно, то ви приречені на тотальну кашу в міксі, в чому звинувачувати лише барабанщика є абсурдом.