Ще раз про вибір кардана в вітчизняних умовах
Posted: 26 Jul 2009 12:54
Довго я думав про те, чи не накличу модераторський гнів на себе цією темою, але вирішив ризикнути.
Для мене очевидною є потреба купити замість півнячої Yamaha на одинарних ланцюгах щось більш адекватне. Але є речі, які змушують сидіти й довго чухати потилицю.
Як ми купуємо кардани? Приходимо в магазин, нам дають спробувати кардан (або ж і не дають), ми платимо (або ж ні) грошики і з пакунком мчимо додому – роздивлятися нове чудо й при першій-ліпші нагоді влаштовуємо бойове хрещення обновці. Або ж ми приходимо до товариша-барабанщика, пробуємо його кардан, вирішуємо, що лише за допомогою цього винаходу буржуазії ми станемо найкрутішим барабанщиком у світі, мчимо в магазин і т.д.
Ось тут і виникає проблема. В магазині ми точно не можемо оцінити потенціал кардана й те, наскільки він підійде саме тому чи іншому барабанщику. Я цілком усвідомлюю, що майже все залежить від кривизни ніг, але незаперечним фактом для мене є також те, що в разі підбирання оптимального кардана можна досягти більшого комфорту гри. А в магазині ніхто не дасть можливості повноцінно погратися з налаштуваннями, та й час, що ми можемо витрати на тестування кардана є мінімальним. Адекватної картини нема, простіше кажучи. З грою у друга теж не все шоколадно. От у мого друзяки й сусіда Йа-барабанщега є Tama Ironcobra. Уже неодноразово я її мучив, але питання налаштувань актуальне, оскільки не буду я крутити чужий кардан, тож отримати повноцінне уявлення про те, чи підійде мені Ironcobra, так само далеке від мене, як Бурятія.
Що робити? Звісно, можна піддатися Вічному Духу Барабанного Неспокою, який мордує не одного форумлянина, й купувати кардани, грати на них, і так до тієї пори, поки не знайдеш «свій» кардан. Метод всім хороший, от тільки грошенят шкода.
Наостанок до «теоретичної» частини додам, що, як мені видається (і підтверджується практикою Євгена), шлях Tama Ironcobra => Pearl Eliminator є тернистим і не завжди можна досягти бажаної мети. Також практичний досвід Санчеса й Зуба вказує на те, що перехід на longboard теж може виявитися безплідним. Підозрюю, що перехід на direct-drive може мати аналогічні наслідки.
Отже, потрібно якнайясніше визначити, що саме треба від кардана. Тут є, на мою думку, кілька важливих параметрів:
1. Ціна (а куди ж без неї);
2. Якість (тут теж ясно; параметр також включає в себе «надійність»);
3. Одинарний/подвійний ланцюг/прямий привод (одинарний ланцюг – гівно імхо; кому він треба?);
4. Налаштування (неоднозначне питання, бо велика кількість налаштувань не гарантують індивідуальну сумісність з карданом);
5. Shortboard/longboard та довжина власне педалі;
6. Атака vs. швидкість гри.
Отже, пройдуся по параметрах з розрахунку на свої потреби.
1. Теоретично маю напастися на все, що душі завгодно;
2. Тільки висока;
3. Тільки не одинарний ланцюг, щодо прямого приводу – маю сумніви;
4. Теж гублюся… Як мінімум – Ironcobra’івський набір налаштувань;
5. От мені подобаються довгі педалі, але терзають сумніви щодо longboard;
6. Цікавить золота середина.
Отже, Yamaha і Mapex відпадають. Лишається класичний набір із Tama IronCobra, Pearl Eliminator і DW 5002. Плюс елітний ешелон Axis (народ жаліється на слабеньку атаку), Trick V1 Pro («молодший брат» чомусь не цікавить мене…) і DW 9002. Із цього всього доводилося мацати Tama IronCobra (найбільш детально; довжина педалі видається мені дещо закороткою – може я помиляюся?) і DW 9002 (зовсім трошки, все сподобалося, одначе повної картини про сумісність моїх задніх лап із цим чудом техніки я не маю).
Сподіваюся, що ця тема не викличе нарікань, оскільки я все сформулював свої пріоритети доволі туманно (а більш чітко важко сформулювати в моєму випадку), а допоможе мені з вибором, плюс буде корисною іншим.
Для мене очевидною є потреба купити замість півнячої Yamaha на одинарних ланцюгах щось більш адекватне. Але є речі, які змушують сидіти й довго чухати потилицю.
Як ми купуємо кардани? Приходимо в магазин, нам дають спробувати кардан (або ж і не дають), ми платимо (або ж ні) грошики і з пакунком мчимо додому – роздивлятися нове чудо й при першій-ліпші нагоді влаштовуємо бойове хрещення обновці. Або ж ми приходимо до товариша-барабанщика, пробуємо його кардан, вирішуємо, що лише за допомогою цього винаходу буржуазії ми станемо найкрутішим барабанщиком у світі, мчимо в магазин і т.д.
Ось тут і виникає проблема. В магазині ми точно не можемо оцінити потенціал кардана й те, наскільки він підійде саме тому чи іншому барабанщику. Я цілком усвідомлюю, що майже все залежить від кривизни ніг, але незаперечним фактом для мене є також те, що в разі підбирання оптимального кардана можна досягти більшого комфорту гри. А в магазині ніхто не дасть можливості повноцінно погратися з налаштуваннями, та й час, що ми можемо витрати на тестування кардана є мінімальним. Адекватної картини нема, простіше кажучи. З грою у друга теж не все шоколадно. От у мого друзяки й сусіда Йа-барабанщега є Tama Ironcobra. Уже неодноразово я її мучив, але питання налаштувань актуальне, оскільки не буду я крутити чужий кардан, тож отримати повноцінне уявлення про те, чи підійде мені Ironcobra, так само далеке від мене, як Бурятія.
Що робити? Звісно, можна піддатися Вічному Духу Барабанного Неспокою, який мордує не одного форумлянина, й купувати кардани, грати на них, і так до тієї пори, поки не знайдеш «свій» кардан. Метод всім хороший, от тільки грошенят шкода.
Наостанок до «теоретичної» частини додам, що, як мені видається (і підтверджується практикою Євгена), шлях Tama Ironcobra => Pearl Eliminator є тернистим і не завжди можна досягти бажаної мети. Також практичний досвід Санчеса й Зуба вказує на те, що перехід на longboard теж може виявитися безплідним. Підозрюю, що перехід на direct-drive може мати аналогічні наслідки.
Отже, потрібно якнайясніше визначити, що саме треба від кардана. Тут є, на мою думку, кілька важливих параметрів:
1. Ціна (а куди ж без неї);
2. Якість (тут теж ясно; параметр також включає в себе «надійність»);
3. Одинарний/подвійний ланцюг/прямий привод (одинарний ланцюг – гівно імхо; кому він треба?);
4. Налаштування (неоднозначне питання, бо велика кількість налаштувань не гарантують індивідуальну сумісність з карданом);
5. Shortboard/longboard та довжина власне педалі;
6. Атака vs. швидкість гри.
Отже, пройдуся по параметрах з розрахунку на свої потреби.
1. Теоретично маю напастися на все, що душі завгодно;
2. Тільки висока;
3. Тільки не одинарний ланцюг, щодо прямого приводу – маю сумніви;
4. Теж гублюся… Як мінімум – Ironcobra’івський набір налаштувань;
5. От мені подобаються довгі педалі, але терзають сумніви щодо longboard;
6. Цікавить золота середина.
Отже, Yamaha і Mapex відпадають. Лишається класичний набір із Tama IronCobra, Pearl Eliminator і DW 5002. Плюс елітний ешелон Axis (народ жаліється на слабеньку атаку), Trick V1 Pro («молодший брат» чомусь не цікавить мене…) і DW 9002. Із цього всього доводилося мацати Tama IronCobra (найбільш детально; довжина педалі видається мені дещо закороткою – може я помиляюся?) і DW 9002 (зовсім трошки, все сподобалося, одначе повної картини про сумісність моїх задніх лап із цим чудом техніки я не маю).
Сподіваюся, що ця тема не викличе нарікань, оскільки я все сформулював свої пріоритети доволі туманно (а більш чітко важко сформулювати в моєму випадку), а допоможе мені з вибором, плюс буде корисною іншим.