Звичайно, наша людина завжди якось викрутитися й сама щось зробить своїми силами. На безриб'ї й раком станеш.Andy Gone wrote:Я в такой ситуации покупал в Эпицентре войлок для мебельных ножек (типа защита пола), склеивал из двух одно, прорезал дырку - и voila!HusH wrote:Это на самом деле проблема, я хотел купить фетровую прокладку для тарелок, так её нада заказать и 2 недели ждать! Так я пошёл и купил толстую, мягкую резину и сделал прокладки из неё!
Але постає питання - чому я, якщо в мене є бабки й бажання купити щось, не можу просто це купити, а змушений придумувати способи замінити цю штуку чимось саморобним? Чому досі побутує совковий сервіс? І це стосується не лише музичних магазинів. Простий приклад - я підходжу до кіоску купити жувачку. У мене купюра номіналом 20 гр. Даю купюру продавчині, кажу: "Будь-ласка, жувачку таку-то". Відповідь: "І гдє я па-твойму далжна тєбє здачу взять? Іді размєняй, тагда прійдьош". Ага, я вже розігнався до Вас, шановна пані, знову підходити.
Протилежний приклад - останнього разу, коли я був у Польщі (а було це кілька років тому), приходжу в невеликий магазинчик купути Снікерс. Продавець зі мною вітається, усміхається, питає, що мені потрібно. Я кажу - "Снікерс, проше пана". Даю йому купюру великого номіналу. Продавець каже "Бардзо пшепрашам пана, решти в мене нема, зараз я збігаю в банк, розміняю й віддам Вам решту" (!!!). Але це ще не все, далеко не все. Він збігав, розміняв гроші, я забрав Снікерс і решту. Виходжу з магазину, йду собі. Тут чую крик за спиною "Проше пана, зачекайте, зачекайте!..". Дивлюся - продавець. "Бардзо пшепрашам, але Ви забули стільки-то злотих на прилавку" (!!!!!).
До чого це я? "Їхній" продавець розуміє, що якщо він поведе себе з клієнтом неприязно, почне хамити, ще й налошить його на бабки, то клієнт навряд чи туди прийде ще раз. "Наш" продавець має те в все в дупі, бо зарплату йому й так платять - нащо ще себе напружувати?
Ситуація з магазинами, товар яких є специфічним - у нашому випадку музичні магазини - ще гірша. Якщо в Києві є вже якийсь вибір, і якщо покупець незадоволений магазином X, то він може знайти такий самий або аналогічний товар у магазині Y, то в менших містах ситуація взагалі гівняча. Єдиним винятком для мене став візит у "Восьму ноту" у Львові, де я натрапив на вельми адекватного й приємного продавця. Не виключаю, що у й у вашому місті є нормальні люди - просто описав свій досвід.
Перефразовуючи Булгакова, скажу: "Розруха не в магазинах, розруха в головах". Не варто дозволяти дурневі-продавцю гнути свою лінію. Фраза "Покличте менеджера" миттю стверезить недолугого працівника сфери послуг (книгу скарг не просіть - вона штрафів не виписує й премій не позбавляє, до того ж її частенько просто нема). Не варто соромитися - якщо консультант не може чогось пояснити, якщо він хамить, якщо нема обіцяного товару - "покличте менеджера". І йому докладно все розказати про поведінку Васі Пупкіна із клієнтом, який збирався накупити товару на 100000 гр.


