Re: DRUMCRAFT DRUMS
Posted: 22 Feb 2011 19:22
папа, а шо лучче пулємьот чи танк (С) 

drummer.org.ua барабаны и барабанщики
https://drummer.org.ua/forum/
Ну ты даешь... Я не буду рассуждать сейчас что я думаю о Терране и его клоунаде и о том как он меняет бренды, но вслушайся в партии обоих, НЕУЖЕЛИ Террана лучше звучит?Drumbulldog wrote:Zartiss wrote:vadrum все равно в классике круче )чаво?
...... вкрай не згоден, до Террани з його подачею і драйвом йому ой як далеко, крім того партії в Vadrum'а скудо-бідно-нещасні порівняно з Терраною, і більшн того - часто невпопад і неспівзвучні з музикою![]()
да и вообще, оригинальнее и талантливее играет.. при всем уважении, в последнее время смотрю на террану - он превратился в тупую хард-рок деревенщину, в том состоянии, что он сейчас - играть ему примитивный классик повер хеви метал а-ля раннинг вайлд и потолок. по поводу синфоники: мало того, что сама идея, мягко говоря, уже с душком, так и он там предсказуем, однообразен, скучен.. самое обидное, что ведь могёт, в принципе, на самом то деле он же хороший музыкант.. но, видимо, все эти немецкие повер-метолисты забили его истинную музыкальность глубоко под диван.. а жальА вот Vadrum более чувствителен к своим партиям и играет с более широкой палитрой динамики
Послухай їх альбоми з Терраною - Soundchaser (2003) і Speak of the Dead (2006) - мегатехнічний і мегарізноманітний матеріал, а вживу вони взагалі фантастично звучали.unklemoses wrote:да и вообще, оригинальнее и талантливее играет.. при всем уважении, в последнее время смотрю на террану - он превратился в тупую хард-рок деревенщину, в том состоянии, что он сейчас - играть ему примитивный классик повер хеви метал а-ля раннинг вайлд и потолок. по поводу синфоники: мало того, что сама идея, мягко говоря, уже с душком, так и он там предсказуем, однообразен, скучен.. самое обидное, что ведь могёт, в принципе, на самом то деле он же хороший музыкант.. но, видимо, все эти немецкие повер-метолисты забили его истинную музыкальность глубоко под диван..
взагалі-то "долбіт" - це не що інше як ваша легендарна подача, а те що дядько любить повибивати з драмсів лайно, так хто ж з нас цього не любить - в студії чи гаражі працюєш і потієш, а на сцені чи на зйомках відриваєшся і граєш на публіку в своє задоволення.COSTAFUN wrote:Террана техничен, но......... он тупо ДОЛБИТ, и динамически его игра скучна...
Міняти бренди як шкарпетки - це не клоунада, це привілегія, якою можуть похвалитися тільки затребувані і прославлені профи. А Майк в пошуку, як і всі ми, пробує все по черзі, не сумніваюсь, що до нього черга від брендів на ендорсмент.Zartiss wrote:Ну ты даешь... Я не буду рассуждать сейчас что я думаю о Терране и его клоунаде и о том как он меняет бренды, но вслушайся в партии обоих, НЕУЖЕЛИ Террана лучше звучит?
не кажи такого більше, метал це метал, а класична музика це класична музика. Те що класику можна обіграти на барабанах у роковому стилі неробить класику "металом який грали без спотворення, обробки звуку і ..."що метал як такий існує давно, просто раніше його грали без спотворення, обробки звуку і ... належних барабанів, бо до ХХ століття ніхто не знав ні електрогітар, ні ударних установок як таких
хорошоVarfolom wrote:если все будет хорошо, осенью (по крайней мере планировалось), выступления Майка в Киеве. в этой теме давай лучше про барабаны
ти дуже прямолінійно трактуєш стилі, я не це мав на увазі, говорив про те, що (і це не я придумав) ще до ХХ століття цілком класичні композитори експериментували з розстановкою басових інструментів в оркестрі, писали твори з ритмічними перестановками/змінами і домагалися від живого звуку того що ми зараз називаємо "тяжеляком", тобто заповненої звукової палітри з перевагою середніх і нижніх, яка б давила на слухача звуком, тримала в напрузі, створювала інтригу і змушувала думати - на противагу поширеним тоді (і сьогодні в певному сенсі) розважальним напрямкам типу вальсів тощо (я навмисне примітивізую для кращого протиставлення).3ub wrote:не кажи такого більше, метал це метал, а класична музика це класична музика. Те що класику можна обіграти на барабанах у роковому стилі неробить класику "металом який грали без спотворення, обробки звуку і ..."Чайковского вон в джаз переробляють, але ніхто не каже шо Чайковский це джазовий композитор.
Фигня ))))Drumbulldog wrote:ти дуже прямолінійно трактуєш стилі, я не це мав на увазі, говорив про те, що (і це не я придумав) ще до ХХ століття цілком класичні композитори експериментували з розстановкою басових інструментів в оркестрі, писали твори з ритмічними перестановками/змінами і домагалися від живого звуку того що ми зараз називаємо "тяжеляком", тобто заповненої звукової палітри з перевагою середніх і нижніх, яка б давила на слухача звуком, тримала в напрузі, створювала інтригу і змушувала думати - на противагу поширеним тоді (і сьогодні в певному сенсі) розважальним напрямкам типу вальсів тощо (я навмисне примітивізую для кращого протиставлення).3ub wrote:не кажи такого більше, метал це метал, а класична музика це класична музика. Те що класику можна обіграти на барабанах у роковому стилі неробить класику "металом який грали без спотворення, обробки звуку і ..."Чайковского вон в джаз переробляють, але ніхто не каже шо Чайковский це джазовий композитор.
Ну перше що в голову приходить - Вагнер, згадай перші 10 хвилин І частини "Подорожі металіста", там про це згадується.
............................
І взагалі це все більше нагадує банальний конфлікт смаків.
Крім того, я вже давно тут спостерігаю певний негатив "за замовчуванням" щодо драмерів, які грають на кухнях дуже нестандартного вигляду і комплектації "більше середнього"....не знаю чому так![]()
Того самого Баркера тут половина народу захищало.